Wednesday, June 1, 2011

Aku Keliru!!!!


Aq Kelirulh..Ptutkh Skrg aq Dgr Ckp Kwn Q C 'Azman'...Dya Ckp C 'Alias' T0h Bkn BhudaQ Baek!!! Aq Pada Mulanya Percya Sma C 'Azman' T0h...Tpik...Aq Mcm NdaQ Pcya Juak...Dya Sua Tauk Aq Cple Ma C Alias..Dya Tetba Mauk Pts Kn Pershbtan Q Ma Dya..Mna Q Mauk...Dya Lah Lelaki Ptma YG Btl2 Menjg Q....Kdg2...Apa Aq Mauk Dya KaC...Aq Rsa Mcm AdeQ-BradeQ Bh KMiey,.Aq Tdk Sngup Lau Pts Pershbtn Gra2 Aq Cpla Ma C 'Alias'.....Jadi Aq NdaQ Puaz Hati...Aq  Tnyak Ma  C 'Fiqrieyh' C0zz Durank Kn 1 Skulla...MesT Lh Dya Knal Bh kn...X0 Aq Tnyak Ma 'Fiqrieyh'

Aq>Fiqrie K0e Knal Kh Alias BhudaQ P0m 3 Ikhlas
Fiqrieyh>Knal...KNp???   
Aq>NdaQ Da Sajak Tnyak...Hurm...Lau Aq Tnyak K0e Jwb Ngan Jjur Arh!!! Lau NdaQ Q Giigit K0e T0h...
Fiqrieyh>Eya bh!! Apa Juak...?/
Aq>Dya Nakal Kh D Skulla??
Fiqrieyh>NdaQ lh...
Aq>Btl2 lh bh...Btl K0e bh..
Fiqrieyh>Eya bh!! Knp Juak??
Aq>NdaQ da Lh....

Owh!! Tht's Means...'Azman' Bohong Ma Aq....Hurm..Pas2...'Fiqrieyh'..Mtak Cple Blk Ma Aq...Binggung Bh Aq...PAs2...Aq Dpt Cemez Dri 'Azman'....Dya P0n Mntak Cple....Aq Dpat Lgik Cemez Dri BhudaQ Labuan..'Azuandi" Dya P0n Mntak Cple MA Aq Juak...B h Mcmna Niey...Mna1 Q MAuk Plh Niey...Ssah2...Btl2 Bnggung 0wh Aq..!!!    :[                                                           

4 comments:

  1. nduk syg .. binngung sua .. law ko cple ma si alias.... setialah ma dya .. ko tolak drg si azman tu dgn cara yg baik ... k ... ko jan lah duakan si alias.. siann dia ... k ... cheer up .. jgn bnggung2..

    ReplyDelete
  2. huhuhu!!! sett!! bkn stakat c azman...k0e ndaQ nmpk t0h bnyk....argh!!!! pening 0wh..

    ReplyDelete
  3. tu lah mksud ku ... ko tolak drg smua ... jgn pilih kasih ... ko ckp jak AK NDAK MAW CPLE MA KMU ... settle sua mslah .. hahah... :P

    ReplyDelete